Thursday 5 May 2011

PRODUK-PRODUK AS-SAADAH HOMEOPATHY SELAIN DARI SET BERSALIN

1.     PRODUK SUBUR WANITA DAN LELAKI- RAWATAN SELAMA EMPAT (4) HINGGA ENAM (6) BULAN DENGAN ENAM (6) KALI CUCUK ACUPUNCTURE PERCUMA.

         Pakej subur Assaadah telah menghasilkan banyak kejayaan kepada wanita dan lelaki.  Bagi lelaki, di beri perhatian khusus untuk membanyakkan benih dan untuk kualiti benih.  Walau pun lelaki yang tidak mempunyai atau ketandusan benih, telah terbukti berkesan di atasi dengan formula subur Assaadah.  Lelaki juga menghadapi masalah 'tidak dapat bertahan lama' (premature ejaculation), atau kurang kekuatan kelelakiannya. Ini boleh menjejaskan hubungan suami isteri.  Di dalam mengatasi masalah ini, Assaadah telah banyak menolong pasangan-pasangan, di mana hasilnya sangat memberansangkan.

          Bagi wanita pula, masalah-masalah yang kebanyakan di hadapi seperti haid tidak teratur, atau lansung tidak datang haid berbulan-bulan, atau masalah senggugut, masalah dingin seks, masalah kurang tenaga seksual, masalah keputihan. 

         Masalah yang lazim di hadapi oleh wanita seperti tidak ada keseronokan semasa bersama, perasaan takut-takut, tidak dapat menerima benih.  Semua ini dapat di atasi dengan produk subur Assaadah.

       Masalah tidak dapat menerima benih, mengikut Assaadah, kebiasaannya berpunca daripada masalah banyak  angin dalam badan.  Selain itu, ketumbuhan atau cyst di pangkal rahim juga boleh menjadi penyebab. Antara faktor lain adalah keradangan dalam rahim wanita. Di dalam rawatan subur Assaadah, penyakit akan dapat di ubati dengan cara mencari punca penyakit. Dan di bantu dengan cucuk acupuncture.  Penyakit dapat di atasi dalam masa beberapa bulan,

          Sumber produk subur Assaadah adalah dijamin suci, halal dan tidak ada kesan sampingan pada badan kerana ia tidak mengandungi unsur dadah atau bahan kimia terlarang.  Ianya berasaskan single remidi, daripada bahan tumbuh-tumbuhan segar yang telah di proses melalui proses pembuangan racun bisa ubat, menjadikan ianya selamat di makan.

          Rawatan memakan masa selama enam(6) bulan keatas, bergantung kepada masalah masing-masing.  Pakej untuk suami dan isteri, dengan enam(6) kali cucuk acupuncture percuma.     

2.       PRODUK IQMINDA ASSAADAH telah banyak menolong kanak-kanak atau pelajar-pelajar universiti dalam persediaanmenghadapi peperiksan atau didalam pembelajaran harian mereka.  Terbukti juga berkesan jika di ambil berterusan sebagai makanan tambahan untuk mengelakkan penyakit.  Diperbuat daripada bahan asas single remidi, daripada sumber homeopathy yang tidak akan mendatangkan kesan sampingan pada badan. 

             Boleh di ambil secara berterusan, kerana ia di hasilkan daripada tumbuh-tumbuhan yang di olah secara halus dengan cara proses pembuangan racun bisa bahan asasnya, menjadikan ianya sangat lembut dan hanya bertindak untuk mencerdaskan minda kanak-kanak atau dewasa, atau bayi berumur seawal satu(1) hari pun boleh mengambilnya.

              Iqminda ada banyak kategorinya.  Ia boleh di ambil mengikut simptom pesakit itu, atau bergantung kepada tahap minda masing-masing kerana Assaadah mengubati mengikut simptom pesakit. Kanak-kanak kebiasaannya, berbeda tahap kelemahan minda mereka. Ada yang susah memahami pelajaran, ada yang tiada minat belajar, ada yang mudah lupa, ada yang cepat bosan bila belajar, cepat sangat lupa, malah ada yang hanyut, dreamy, kurang upaya untuk berfikir, atau pelajar-pelajar yang mendapat kesan daripada onani.  Onani adalah juga menjadi penyebab utama seseorang pelajar jadi pelupa.  

            Assaadah telah dan sedia membantu pelajar-pelajar sekolah rendah, menengah, atau pelajar universiti, malah orang-dewasa yang peka dan sentiasa ingin menjaga kesihatan, agar mereka dapat menjalani kehidupan seharian dengan lancar, tidak mudah di serang penyakit, dan mengelak daripada cepat nyanyok.

            Dalam erti kata yang lainnya, Assaadah minda akan meringankan tekanan bukan sahaja mental malah fizikal sekali gus.

                                       LAIN-LAIN PRODUK ASSAADAH;-

3.     PAKEJ MENOPOS  UNTUK WANITA YANG SUDAH PUTUS HAID ATAU YANG SEDANG MENGHADAPI TEMPOH MENOPOS (JUGA SESUAI WANITA YANG TIDAK DATANG HAID UNTUK SEKIAN LAMA - ISTILAH AMMENORRHOEA -  BOLEH MENCUBA PAKEJ) - UNTUK AWET MUDA:  RAWATAN SELAMA MINIMA  EMPAT (4) BULAN DENGAN EMPAT (4) KALI CUCUK ACUPUNCTURE PERCUMA.

4.        PAKEJ GUGUR- BAGI WANITA YANG KERAP GUGUR ATAU BARU LEPAS GUGUR.  RAWATAN ADALAH UNTUK RAWAT RAHIM  DAN UNTUK KUAT RAHIM-  ADA EMPAT (4) JENIS PRODUK YANG PERLU DI AMBIL TERMASUK INFRA DIAN (DI KLINIK SAHAJA).

 5.        ALAHAN,  KUAT RAHIM,   MASALAH RENDAH HEAMOGLOBIN+MASALAH DARAH, MASALAH KENCING+DIABETES, URI BAWAH, SONGSANG, KURANG SELERA MAKAN, KONTROL BADAN (MASA MENGANDUNG ATAU SELEPAS BERSALIN), BANYAK SUSU.. DAN SEMUA MASALAH BERKAITAN KANDUNGAN.

6.          PILIH JANTINA ANAK

7.   PRODUK UNTUK ANAK SINDROM DOWN, AUTISM ,  GEJALA GLOBAL DEVELOPMENT DELAY ATAU YANG SETARA DENGANNYA, ANAK YANG HYPER AKTIF DLL

         SEMUA JENIS RAWATAN UNTUK SEMUA  JENIS PENYAKIT SAMADA KRONIK( IDAPAN LAMA) ATAU BARU. PENYAKIT KETUMBUHAN BUAH DADA, FIBROID, KETUMBUHAN DALAM RAHIM, HAID TIDAK TERATUR, SEMUS JENIS PENYAKIT WANITA DAN KANAK.  DAN APA SAHAJA MASALAH LAIN-LAIN.   CAJ RAWATAN MENGIKUT PENYAKIT/PAKEJ

8.           RAWATAN ACUPUNCTURE UNTUK SEMUA JENIS PENYAKIT

9.         RAWATAN INFRA DIAN UNTUK KUATKAN SARAF, UNTUK PENYAKIT-PENYAKIT BERKAITAN SARAF.

10.    RAWATAN INFRA DIAN UNTUK WANITA LEPAS BERSALIN ATAU WANITA KEGUGURAN UNTUK AWET MUDA - RM300 UNTUK TIGA (3) HARI SELURUH BADAN .
Note : anda tidak perlu lagi bertungku!. 

*SEMUA PRODUK ADA KELULUSAN KEMENTERIAN KESIHATAN MENGIKUT SEKSYEN 34 AKTA PERUBATAN 1971, DIDAFTARKAN MELALUI SINGLE REMEDY.DAN SEMUA PRODUK INI ADALAH BERASASKAN SINGLE REMEDY..

No comments:

Post a Comment