Wednesday 4 May 2011

TESTIMONI PENGGUNA-PENGGUNA PRODUK AS-SAADAH

  • Rozi Hanim Shaharudin, Guru
Saya ibu kepada 3 org anak...dua bulan persediaan sebelum mengandung kali ketiga, saya mencuba produk jantina perempuaan. Alhamdulillah, dengan izin Allah, lahirlah puteri yang ditunggu-tunggu setelah mendapat dua orang putera. Semasa berpantang saya menggunakan produk assaadah. Saya tidak mengalami apa-apa masalah dan nifas juga cepat bersih. Sihat dan bertenaga. saya syorkan agar kawan-kawan juga menggunakan produk ini. 

 terima kasih

  • azlin, HR Officer
assalamualaikum...saya telah menggunakan produk ini atas rekeman oleh kakak ipar saya yang mengesyorkan supaya menggunakan produk ini.Atas nasihat,saya bersetuju untuk menggunakan produk ini dan ianya ternyata membuahkan hasil yang baik dan memuaskan hati yang juga merupakan kenangan terindah bagi saya dan suami.Ini merupakan bayi sulung saya (umur 7 bulan) dan baby membesar dengan sihat dan cerdik.Perkembangan minda juga baik dan lasak.Semasa proses bersalin juga mudah dan tidak mengambil masa yang lama di dalam labour room.Selepas bersalin badan juga segar dan sihat seperti sudah habis pantang.Muka juga tidak pucat.Saya juga telah mengesyorkan kepada rakan-rakan dan saudara mara agar menggunakan produk ini.Kini mereka juga menggunakannya.Saya amat berpuas hati dengan produk ini.

Terima Kasih.

  • pn su
salam..sy menggunakan set penuh ketika mengandungkan anak sulung,syukur alhamdulillah pengalaman mengandung dan melahirkan anak yg pertama semuanya dlm keadaan baik dan proses melahirkan sgt mudah dan menjadi kenangan terindah buat saya..slps melahirkan pun tubuh bdn segar dan rahim cpt pulih..malah kesihatan anak sy pun sgt memuaskan,anak sy kini membesar dgn bijak dan sihat..terima kasih pd dr aishah yg mncipta produk as saadah ini..

Dan sekarang saya meneruskan pengambilan produk iqminda assaadah untuk anak-anak saya supaya pertumbuhan mereka tidak terbantut dan alahmdulillah nampak kesan sgt memuaskan,

Saya telah rekemen ramai orang menggunakan produk ini, kerna produk yang baik harus di kongsi bersama.

Alhamdulillah.

  • NORASIKEN IBRAHIM, Pembantu Tadbir
Setelah anak-2 mengamalkan IQ Minda, Alhamdulillah, mereka semua dah mula menampakkan perubahan yg positif dalam pelajaran, lebih-2 lg dlm proses menghafal, mengingati & menerima pelajaran. Sy sendiri yg merupakan pelajar University scr part time) mengakui keberkesanan produk ini. Sy juga mengambil Set Selps bersalin & produk ini mmg menakjubkan krn bdn terasa segar, bertenaga dan kuat tanpa sebarang kesan sampingan & kemudaratan pd baby

  • Nurul firdauz Binti Balawi, Juru teknik komputer,  kerajaan
Alhamdulillah selepas sy menggunakan produk assaadah semasa hamil anak yg kedua,proses bersalin lebih cepat, dapat tengok perbezaan anak yg pertama & kedua. Alahan semasa Mengandungpun berkurangan.

  • NORZAIHA MD.NOR, GURU
Sya telah menggunakan produk AS-Saadah bagi anak no 1 dan 2, dan alhamdulilah proses bersalin mudah,tiada alahan dan penyembuhan luka amat cepat.anak-anak membesar sebagai anak yang aktif, perkembangan cepat serta tulang yang kuat. dan cerdik .sya akan terus menggunakan produk ini kerana saya percaya keberkesanan produk ini.Dr Aishah juga banyak memberikan nasihat tentang produk.

  • siti
saya telah menggunakan produk assaadah semasa mengandungkan anak pertama. kesan positif hasil penggunaan produk ini adalah anak saya tidak mengalami demam kuning, perkembangan yang cepat apabila saya bandingkan dengan bayi lain seperti cepat merangkak, duduk dan mula berjalan pada umur 11 bulan. untuk anak kedua dan seterusnya insyaallah saya akan menggunakan produk ini juga.

No comments:

Post a Comment